2021/2021
Continued off-shore development with the signing of new references and the opening of the first site in Côte d'Ivoire in Abidjan".
2020/2021
Poursuite du développement orienté "off shore" avec la signature de nouvelles référence et l'ouverture du premier site en Côte d'Ivoire à Abidjan"
2019
OFFSHORE DEVELOPMENT Opening of the Europe sales office Signature of new offshore contracts Establishment of a dedicated BU
2018
INCREASE Strong growth of the Sonatel business with more than 5 sub-activities and more than 600 FTEs. Signature TIGO, 2nd Telco Senegal: 200 FTEs.
2011
CONSOLIDATION WAY2CALL becomes is a contact center of reference in West Africa with the signature of the most important customer in Senegal: Sonatel (Orange).
2006
ESTABLISHMENT WAY2CALL is a contact center that works from the start for local and offshore customers.
2019
DEVELOPPEMENT OFFSHORE Ouverture du bureau commercial Europe Signature de nouveaux contrats off shore Mise en place d’une BU dédiée
2018
CROISSANCE Forte croissance de l’activité Sonatel avec plus de 5 sous-activités et plus de 600 ETP. Signature TIGO, 2nd opérateur Telco Sénégal : 200 ETP.
2011
CONSOLIDATION WAY2CALL devient est un centre de contacts de référence en Afrique de l’Ouest avec la signature du plus important client au Sénégal : Sonatel (Orange)
2006
CRÉATION WAY2CALL est un centre de contacts qui travaille dès son démarrage pour des clients locaux et offshore.